poradenství pro děti, dospívající a rodiče
Vystudovala dvouoborovou psychologii se zaměřením na oblast školství na Ostravské univerzitě. Je frekventantkou psychoterapeutického výcviku v logoterapii a existenciální analýze. Absolvovala komplexní výcvik v krizové intervenci, kurz vedení motivačních rozhovorů a další kurzy a semináře zaměřené na práci s dětmi, dětskými kolektivy a dospívajícími.
V oblasti poradenství pracuje s dětmi, dospívajícími a rodiči. Specializuje se na pomoc při zvládání krizových situací, školního neúspěchu, práci s úzkostmi a sebepoškozováním, vlastním sebepojetím a sebehodnotou. Využívá formu poradenského rozhovoru doplněnou o projektivní techniky, výtvarné techniky a práci s imaginací.
Má pracovní zkušenosti především v oblasti školství, kde se zaměřuje na realizaci intervenčních a preventivních programů se třídami. Rovněž pracovala individuálně s pedagogickými pracovníky a jednotlivými žáky. V rámci poradenské činnosti má zkušenosti z oblasti látkových i nelátkových závislostí, úzkostí, sebepoškozování, šikany a strachu ze školního prostředí. Má také zkušenosti s poskytováním krizové intervence. Dále se věnuje vzdělávání pedagogů a rodičů.
„Poradenství pro mě představuje respektující a bezpečné setkávání, kde mají klienti prostor svobodně vyjádřit své myšlenky, pocity i obavy. Je to proces, při němž společně hledáme vlastní cestu ke změně – bez hodnocení, ale s důvěrou a porozuměním.“